10 Oktober

Heejsan :)
Idag i skolan så var min spanska lärare sjuk igen xP så vi fick håltimme, då passade jag på att åka hem eftersom att det ända inte var nån god mat i skolan så åt jag hemma, och när jag kom hem så hade mormor precis bakat bullar, så jag fick nybakade bullar när jag kom hem :) sen var jag tvungen att åka tillbaka till skolan.. och vi skulle ha matte, asså seriöst jag fattar inte ett skit av matte :P så jag satt och inte gjorde nånting typ :/ sen hade vi musik :D  åhh musik är bäst haha :P så skulle vi typ spela upp, några spelade keyboard (jag + några till) en spela trummor och  en elgitarr och en bas och några vanlig gitarr xD en en sjöng, han som sjöng sjunger väldigt bra :)
haha men jag typ tappade bort mig hela tiden xD sen så var jag med min kusin efter skolan ååå va vi hade kul hahah xD
vi skrattade så mycket hahah xD *instressant å veta* haha x)
men nu ska jag gå och kolla på top model :)
vem hejjar ni på? :)
Ciao<3
/ S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0