15 Oktober

I´m falling like rain..
aah så känns de just nu :/ Men jag förstår inte varför? Men det har gått över ett halv år nu sen Bruno såldes,
och alla sköter privathästar utom jag, det är så mysigt när man bara kan ta ut hästen och gå eller skritta..
Och idag när Mickan kom till stallet så säger hon: ååh jag har 2 hästar att sköta idag.. (typ) hur ska jag hinna?!
Och då tänkte jag.. Varför har hon 2 stycken och jag inte ens har 1? Och jag håller på och kolla efter medryttar häst och så, men det är det att om jag hittar nån att sköta så kommer säkert dom att köpa en ny häst, men jag börjar nästan undra om dom har gett upp med att leta häst? Hoppas värkligen inte det! För jag vill värkligen fortsätta att sköta för dom!

Ciao <3
/S´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0