20 Oktober

Heej :D
Idag så gick jag upp typ 20 över 6, sen typ 20 över 7 så åkte vi och hämtade Angelica och Carro,
Sen åkte vi till stationen, och där träffade vi Alexandra, Pernilla och Moa :) sen så gick vi på tåget till Stockholm :)
Så när vi kom fram i Stockholm så träffade vi Jessica och några till :)
sen så åkte vi tunnelbana och sen buss till Värmdö, vi kom fram till Värmdö ungefär vid 10, och Ola skulle sjunga vid 2 så vi fick vänta ett tag haha :P Och Jessica började sjunga: Jag blundar, lalalal haha och gjorde en sak med handen hahah, och shit va vi skarattade sen hon ba: men jag ville få in lite känsla i låten ju :P Carro ba: Ja det fick du värkligen xD HAHAH :D Och sen vid 1 skulle Martin Stenmark sjunga, och Stina ba: Men vi gillar dig också! haha :P Och sen han ba: nu ska vi ha lite allsång, :P så skulle vi sjunga med, han ba: kan ni den låten? vi ba: aah,
han ba: ah men kan ni börja att sjunga första refrengen? så började Stina att sjunga (helt ensam haha) + att hon sjöng fel låt hahah :P Sen så kom Ola :D och han sjöng, S.O.S, My Addiciton och Natalie, :) ååh han var så bra :) Sen så var det sigering :) och jag fick autograf + kram + kort :)  
  Första gången :)

O- Heej

S- heej (lägger fram skivorna)

O - Va heter du? (han tar skivsaken och den håller på att åka ner på golvet haha)

O - Oj haha :P
S - Sanna

O - Sanna?

S - aah :)

O - okej, (skriver haha)

får tillbaka skivorna:)

S - kan jag få en kram? (sträcker fram armarna)

O - såklart :)

KRAAAAM

S - får jag ta ett kort också?

O - ja visst :)

KLIIIICK

O - Ha det så bra :) Ola leeeer sitt underbara leende :)

S - Desamma :)

S - Förresten

O - Aah?

S - haha jag skulle hälsa från mormor :P

O - haha hälsa tillbaka :P

S - hon tycker att du är jätte duktig :)

O - Tack så mycket :)

sen andra gången hehe :) 
 

O - Heej

S - heej

O - va vare du hette nu igen? Vänta haha :P

S - okej.. :P

O - hm... Vad är första bokstaven? :P

S - S :P

O - hm.. *gissar på massa namn*

S - naee :P

O - hmm.. va var det ? :P väänta :P

S - okej haha :P

O - nä men vad var det ? :P

S - S.A? :P

O - Sara?

S- nääe :P

O - Saga? :P

S - näee :P

O - Sanna var det ju :D:D

S- hahah aah :P

O - Sanna och Matilda, kompisar :P                   (fråga mig inte varför han sa så hahah )

O - *skriiver på s.o.s :)*

S - Kan jag få en kram?

O - visst :)

*sträcker fram armarna och precis innan vi ska kramas så..*

O - eller du kanske ska ha ett kort? * jag är typ på väg att krocka me mitt huve på honom haha :P*

S - aah haha :P

*garvar heela tiden när vi tar kort*

S - haha kan jag få en kram? :P

O - ja visst :)

KRAAAAM

O - ha det så bra :)

S - Desamma :)

Sen så när Ola hade åkt så åkte vi tillbaka till stan hehe :) så gick jag Angelica, Carro och Stina till donken :)
Sen gick vi runt på stan, haha :D Sen så på bussen hem, shit vad vi skrattade xD Förlåt folket som försökte sova haha (A) men vi kunde inte rå för för att vi hade kul haha (A) :D
Sen när vi kom tillbaka till Västerås, så tog vi ett gruppkort lite snabbt och sen fick Alexandra, Pernilla och Moa väldigt bråttom haha så vi sa hejdå lite snabbt sen sprang vi till Angelicas brorsa som kom och hämtade oss :)
Och sen i bilen så hörde vi Natalie :) och så stannade vi på Ica grytan och då typ sjöng/skrek vi  typ ba: DO YOU FEEL LIKE I FEEL NATALIE? på parkeringen hahah xD asså den här dagen var helt underbar :)


image17
Jag och Ola :)<3
image18
Jag och Carro på bussen, vi skulle göra lite Ola miner haha xD
image19
Haha ni vet den där bilden när han ba: Waaow hahah xD
image20
Haha Angelica och Stina skulle se arga ut xD

tack tjejer + Ola för en underbaart dag :D<3

Kraaaam<3


Kommentarer
Postat av: carro

inte för att den första bilden är sådär jäättevacker ;D menmen , TACK SJÄLV :D

2007-10-21 @ 18:09:47
URL: http://carolinelarsen.blogg.se
Postat av: Anna

söööta ni är :D du och ola asså ;P

2007-10-22 @ 12:12:01
URL: http://annapyttipanna.blogg.se
Postat av: carro

jag menar första på oss ;D

2007-10-22 @ 16:50:52
URL: http://carolinelarsen.blogg.se
Postat av: Stinaaa

TACK SJÄLV SÖTNOS :)

2007-10-25 @ 21:44:20
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0