21 September

Heejsan :)
okej jag har typ inte skrivit här på 1000 miljoner år känns det som haha,
men ja iallafall...
Idag efter skolan så åkte jag till stallet och skötte om min lilla sköthäst Promise,
det var så himla lungt i stallet, asså eftersom att jag åkte dit så tidigt, så efter att jag hade skött om Promme,
så satte jag mig bara ner i hennes box, ja jag vet att man inte ska göra det.. men jag litar värkligen på henne
och jag vet att hon aldrig skulle göra nått så då satt jag där och bara satt haha..
sen så drog jag hem och åt lite och så, och efter det bar det av till dansen,
det är sjukt kul att dansa, och det gick jätte bra, :)
stegen börjar fastna i huvudet på mig nu haha.
haha jag är sjukt dålig på att skriva långt haha.

Jag saknar min ÄLSKADE Bruno så himla mycket, det går inte att beskriva hur mycket, men jag
saknar honom så att det gör ont! och det värsta är att inte ens veta hur han mår..Jag skulle vilja få träffa honom en sista gång, fast det skulle vara så jobbigt att vara tvungen att säga hejdå igen.. och veta att jag säkert aldrig kommer att se honom igen.. Jag vill bara veta hur han mår.. Den tiden jag hade med Bruno var den bästa tiden i mitt liv.. Jag saknar honom så mycket...<3


Okej ni som läser det här, eller ja om det är nån som läser.. vad vet jag?
ni kanske tycker att jag är tjatig och skriver om Bruno nästan i varje inlägg, men asså det går värkligen inte att inte göra det..

nu ska jag inte skriv så mycket mer hehe,
så..
Ciaociao :)<3


Kommentarer
Postat av: Nicole

gumman, det blir aldrig tjatigt om Bruno <3 usch du borde få träffa honom och se att han har det bra. Det var så kul när jag följde med dig förra hösten till honom, även fast jag inte var så häst van då hehe.. hoppas att du får träffa honom igen, jag skulle bli jätte glad för din skull, men ändå skulle det väl vara sorgligt för dig på något sätt sen.
Älskardig<3

2007-09-22 @ 18:42:07
URL: http://nicoleellen.blogg.se
Postat av: Anonym

fick du min hela kommentar?

2007-09-22 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0