-








Hej jag har tråkigt hej jag är på dåligt humör hej och hejdå.
Jag har typ en jävla massa fucking ont i magen, åh jag orkar inte :'( liksom åååh!!
Sen är jag så jävla stressad över skolan jag sitter typ och pluggar varje kväll, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, och söndag, hej va kul :) eller inte.
Sen så kom jag på nu att jag skulle ha svarat på typ 10 st frågar till imorron, och jag har typ gjort3, lycka till att jag kommer hinna göra alla imorron bitti i skolan.
förlåt för alla jävla äckel depp inlägg men jag vill baraskriva av mig fast det går endå inge bra.
Jaja lite roliga grejjs att se fram emot 1 vecka kvar nu då! :* sen så åker jag till Thailand om 4 veckor! :')<3







Kommentarer
Postat av: Jessica

shit vad jobbigt att plugga så mycket -.-
Hoppas det blir bättre snart :D

2008-04-07 @ 20:51:42
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Nicole

åhh.. både tråkigt o jobbigt de ena, och roligt de andra :) Men du på fredag ska vi ha kul ;)
Puss (L)

2008-04-09 @ 19:01:49
URL: http://necta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0