-Backstreet boys!

Jag har varit ett fan av Backstreet boys sen jag var ugefär 5 år. Tänk dig att se sina största idoler för första gången! Jag visste inte hur jag skulle hantera alla känslor haha så jag typ satt och grät innan dom började för när dom började så blev jag så himla glad! :)


Jag, mamma och urban åkte till Stockholm runt

halv 5. och var framme i stockholm ungefär halv 7. det var världens trafik måste jag säga haha!

Sen gick urban hem till Anna och Henrik och jag och Mamma gick till hovet.

Så ungefär precis när vi kom dit så började dom släppa in. Det var världens kö. men det gick fort endå :)

När vi kom in så köpte jag en tröja men alla turné datum och sånt :)

Sen så gick vi och satte oss.

Vi hade BÄSTA platserna!

Sen runt ungefär halv 8 så började emd, dom sjöng ungefär 5 låtar och var jätte bra!

Sen så unfefär kvart över 8 - halv 9 så kom Howie ut på scenen och pratade lite och så kom det en kille som dom också hade som förband, han var skit snygg, och jätte duktig på att sjunga och dansa. Sen ungefär runt klockan 9 så kom Backstreet boys. Och det var det coolaste jag någonsin har gjort. Det var liksom världens happy moment! Dom hade sån energi och det bara

smittade av sig på publiken. Det var världens drag där vid sittplatserna, alla stog upp och ååh det var så underbart! Dom höll på till ungefär kl 11 och sen så åkte vi hem och vi kom hem ungefär halv 1.

Måste jag ens säga att jag fortfarande inte kan fatta att jag har sett självaste Backstreet boys!!!

I love them! <3

PUSSELIPUSSSSS på den här bästa dagen och Backstreetboys pojkarna :)))


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad bra att du hade kul!! Nästa gång dom kommer hit ska jag lätt se dom!!!

2008-04-17 @ 19:28:28
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0