-Bihåleinflammation + Öroninflammation? + Penselin + skit.

Mjapp så ser det ut just nu :)
Härligt?
nja inte alls va!
Igår var jag hos doktorn och det visade sig att jag har bihåleinflammation så jag har fått penselin till det
och det ska jag äta i 10 dagar,
buää + att igår kväll hade jag skit ont i örat, och så vaknade jag med öronvärk i morse också och det släppte inte, så jag har förmodligen öroninflammation också.
Både igår och idag så har jag varit ute värsta mycket så nu har jag brännt mig en massa i ansiktet hahah, men det är otroligt härligt väder :) Och idag så gick jag och Ida ut och skrittade med Ella och Clyde, vi bytte hästar så jag hade Clyde och hon Ella och allt gick super bra! Dom skötte sig jätte bra :)
Imorgon blir det skola igen då -.- jag vill inte! :(
Men vad har jag för val? :/

Gör jag verkligen så mycket fel som
du tycker?
Du förstår inte va?
It´s just so fucking hard!
jag orkar inte det här,
jag vill inte sitta här och bara skriva en massa deppiga inlägg,
Men jag kan ju inte bara strunta i hur jag känner?
Eller?
jaja vi kommer ju oftast överens också faktiskt :)
Men men en vecka kvar idag! :D:D

Pusse!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad jobbigt om du har öroninflamation oxå :( Krya på dig!! =)

2008-04-22 @ 12:59:33
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0