-Fredag :D

Igår så satt jag och solade typ 30 min på förmiddagen såhär skönt:)
Sen så åkte jag ner på stan och träffade Jessica, btw är sur på bussen -.-
hahah nej men den kom aldrig :S
Så jag fick vänta på nästa buss och då kom jag försent till när jag skulle klippa mig. blä.
Sen så klippte jag mig hahah, och det blev faktiskt fint :)
Och sen så gick jag och Jessica till donken och köpte glass :)
Sen så åkte jag hem, och när jag kom hem så följde jag med mamma och urban ut med Texas,
och sen satt jag och solade typ i 1 h meyyyys :)

Och senare på kvällen så satt jag och pratade med Lindisch i telefonen och gah vad vi skrattade hahah jag var typ övertrött och sa en massa sjuka grejjer xD 

Idag så kommer bästaLindisch hit :D och sen ska vi åka till stallet ett tag :) så keuuul :D 


jajajaj nu måste jag börja fixa mig, ska snart till skolan -.- xP


See yah! ;D

Pussochkram / Sanna 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var kul att träffa dig :D

2008-04-25 @ 22:51:02
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Lindisch <3

<3333333

2008-07-06 @ 20:25:43
URL: http://laajnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0