-Kommer inte på nån rubrik hahahah xD

Hall0j:D
Nu äre såhär va att jag har startat en till blogg,
men tro inte att jag kommer sluta skriva här för det kommer jag inte xD
den heter iallafall :
www.rosaskor1.bloggspot.se
lämna gärna en lite pluttig kommentar :)
Idag så var jag i stallet :)
och imorgon ska jag inte till stallet faktiskt :O ovanligt hihih men men då kan jag plugga lite extra -.- xP
På torsdag så ska jag åka och klippa mig och Jessica ska med :D
Och förhoppningsvis Nickan också :D
hihihi
PUSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Jessica

hehe, ses på torsdag :D haha, hoppas du får kul i Thailand, men jag kommer sakna dig :( haha xD

2008-04-22 @ 21:22:40
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0