-Lift me up!

Ska jag vara ärlig så förstår jag mig faktiskt inte på dig,
Ena stunden så snackar du som fan med mig och sen så helt plötsligt
bara blir du helt anorlunda och det är som om du är jätte sur på mig,
Jag orkar inte det, jag orkar inte att du ger falska jävla fucking förhoppningar. Bestäm dig nångång... det börjar bli jobbigt jag vet inte hur jag ska va mot dig, ska jag säga hej i skolan? eller ska jag skita i dig helt? jadu jag har ingen aning..


When  I´m lost along the way and I can´t  face another day,
and if I stumble on the road and if I can´t carry the load,
and if I lose my faith, and kindness, and generosity,
would you hold my hand?
say you understand my pain?


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det blir bättre =)
Hehe, är det texten till nån du har skrivit? haha, vilken är det isf? :P

2008-04-17 @ 22:02:01
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0