-Ola

Heejsan!
Idag så åkte jag till stallet rätt så tidigt och var ute och gick lite med Selicia och skötte och så :)
Sen så åkte jag hem och fixade mig och sen kom Jessica och hämtade mig runt 2, så åkte vi till hälla och först gick vi fel, vi trodde att Ola skulle signera inne på maxi men så var det tydligen inte, så ag ringde Lindisch och då sa hon att det var utanför donken typ, så vi gick dit, och där träffade vi Angelica, Carro, Jennifer, Nettan, Stina, Malle, Lindisch, Alex, Moa, Pernilla, Emma , Johanna m.m. :)
Sen så fick vi sånnahär fina vantar och typ svettband haha xD som det står : Swedala em 2008 och är svenska flaggan på ;D Och sen typ vid 3 så kom Ola dit och han skulle sjunga och direkt när han kom upp på scenen så kollade han på mig (A) ihihi, sen så sjöng han Sos, Love in stereo och Natalie :) Lika bra som alltid sötenosen!
Sen så var det signering och när jag kom fram:
O - Hej :)
S - Hej :) Grattis på namnsdagen :)
O - Tack så jätte mycket :), Det är ingen vanlig dag idag för det är Olas namnsdag idag, hurra hurra hurra :D *sjunger*
S - haha :P
O - *kollar på mig* nu får du hjälpa mig lite haha :P :)
S - S.. ;D
O - Stina? :D
S - näee..:P
O - Sanna? :D
S - va sa du? :P
O - Sanna :D
S - hahah aah :D
O -  Hahah lyckades på andra försöket, fan va grym jag är :D
S - hahah aah xP
*Han skriver på "handen" , Svettbandet och singeln*
S - Ola vet du? :D
O - vadå? :)
S - Om typ 1 vecka åker jag till Thailand :D
O - näe gör du? Fan va kul :D
S - jaa haha :D
*han ger mig tillbaka grejjerna*
S - han vi ta ett kort? :)
O - absolut :)
S - Kan jag ta ett på bara dig först? :P
O - självklart :)
*tar kort*
Sen innan jag hinner säga 'kan jag få en kram' så typ sträcker han fram armarna xD
hahah xD
O - Ha det så bra nu Sanna :)
S - Desamma! :)
Sen så såg jag att han blundade på kortet xD så jag ba:
S - Ola kan vi ta ett nytt för du blundade ? xD
O - Hahah självklart xD
*tar kort*
S - Taack :) heejdå :)

Sen så gick vi och sa hejdå till alla andra sen så åkte jag, Jessica , Emma och Johanna till donken :)
Och shit va vi hade kul vi skrattade jag ba skulle säga 'ååh får jag zooma? :D'
Istället jag ba:
'Åååh får jag sola? :D
HAHAH åh jag skrattade så tårarna rann xD och dom rann och dom rann xD
hahah sen så gick vi ut och åkte rutchkana xD Och det var kul kan jag säga ;D
Sen så skjuttsade Emma och Johanna hem oss och så stannade Jessica hos mig ett tag :)
Det var skoj ;D
Tack så himla mycket för idag alla det har varit helt otroligt kul! :D
image66

PUSS! :D :*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh, vad kul det var idag :D:D
HAHAH, så fucking kul det var på donken xD hahaha
Tack för idag :D

2008-04-19 @ 23:43:25
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0