-Stan med mamma!

Hallojsan!
Just nu så sitte jag bara här vid datorn och inte gör nånting,
eller jag kollar på SP´s blogg :)
Snart ska jag och mamma ner på stan och vi ska köpa ihihih (shhhhhh säg inget till Nickan, vi ska köpa present till henne (A))
ihih men jag säger inte vad för nått för jag vet att hon läser det här xD
Och tomorrow blir det parteeej hos nickprick :)
skojj skojj SKOJJ! :D
Och imorgon ska jag till tandläkaren också,,IGEN! hjölp ;o
men men i tisdags så fick jag svar av Ula ihihi :'))))) :D
image65
jajaj det syns inte, men ni får försöka läsa :)
nejdå men okej så här står det:
"Nemen heej ;D
har du gjort nått skoj idag? :)
Kraaam!<3"

"Frida intervju, studion, massa grejer inför ny releasen!
Kram Ola"

tack sötnos, du lös verkligen upp min dag! :)

Igår så träffade Linda och Malle Darin :D
ihiii så glada för deras skull :)

Puss!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till svaret :D haha, värsta snabbt han svarade dig xD
haha, vad kul att dom träffade Darin :D:P

2008-04-10 @ 16:34:06
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Nicole

Hihih, tack så jätte mycket för presenterna Sannisen! Va myys vi hade igår hahah (fingerkortet) ^^
Puss Love Ya! (L)

2008-04-12 @ 16:18:45
URL: http://necta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0