-Trååååk

Mjo just nu har jag så jävlaaa tråkigt asså haha.
Kollade nyss på en sjukt bra film som heter Capriciosa (stavning) xD
Den är så jävla bra ;D
Okeuj idag har jag varit i stallet typ hela dagen,
men det var mys, Jag, Ida och Becca var ute och gick med Ella, Selicia och Pelle först i ridhuset och Ida red i ungefär 30 min och då skulle Jag och Ida gå stora ridspåret i skogen och det var meys :)
Och vi kom på världens ideer asså haha ;D
så nu jävlar asså,
TEAM ELLA here we come ;D;D
Sen så gick jag och pappa till farmor mihii :)
Det var skoj :)
Sen så just nu så håller jag på och försöker ladda ner photoshop, ni vet såhär när man får typ prova i 30 dagar, jag liksom har inte photoshop på den här datorn och ja xP Men det kommer säkert inte funka.
mihii kolla gärna in min andra blogg va ;D
www.sannamusik.blogg.se :)
KOMMENTERA! ;D
Pusss!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hoppas det går bra att ladda ner PS, haha :D Det är ju astråkigt att inte ha det, haha, jag var utan i typ 2 veckor, det var inte kul xD hahah

2008-04-12 @ 23:22:49
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0