Ola 5/4

Hallojsan ;D
Igår så hade Ula (Ola xD) en signering här i Västerås :)
Jessica kom och hämtade mig runt halv 1 och sen åkte vi och hämtade Malle, och sen åkte vi dit :)
Och Ola kom precis samtidigt som oss hahah vi ställde typ bilarna brevid varandra också xD
Sen så träffade vi Johanna och Emma och så gick vi in på Petterssons bil och vi gick typ nästan brevid Ola xD Sen så började han ungefär 13:00 eller ja han var väl nån minut sen som vanligt xD
Sen så sjöng han sos, Love in stereo och Natalie :D
Och efter det så var det signering haha när det var min tur så kollade han på mig med VÄRSTA blicken hahahah xD
O - Hej :)
S - Hej :)
*Kolla på mig med värsta blicken xD*
O - Visst är det nått på S va?
S - aaa hahah :P
O - hm.. Sofie?
S - Nä
O - Sofia?
S - nä
O - Saga?
S - Nä haha :P
O - Sara?
S - haha nä :P
O - nejmen Sanna är det ju haha *typ pekar på mig*
S - hahah jaa ;D
*Ola vänder sig till Therese och ba: Hahaha jag ba bombade med namn xD*
*Skriver på min singeln*
S - kan vi ta ett kort? :)
O - Absolut :)
*Tar kort*
S - Kan jag få en kram? :)
O - Självklart :)
*kramar*
O - Ha det så bra nu Sanna :)
S - Desamma :)
O - Heejdå :)
S - Heejdå :)


Juste haha när han sjöng Natalie så kollade han på mig och pekade ihihihi (A) :D
Sen så åkte Jag, Jessica, Johanna och Emma till Mcdonalds och hahaha shit va kul vi hade asså xD
Måste absolut göras om :D
Taack för idag tjejor + Ola ;D
Puus<3

Kommentarer
Postat av: Jessica

ihh, vad kul det var idag :D
hehe, och han kunde både ditt och mitt namn :D:D
Fan vad kul det var med Emma och Johanna på signeringen, och sen i bilen och på donken xD Värsta kul när vi tog grupp-kort och deras kamera bara blåste omkull xD hahahaha
Tack för en sjukt rolig dag!!

2008-04-06 @ 20:49:51
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0