Simple Plan 29/3 Ola 30/3

Här kommer den efterlängtade inlägget om förra helgen, hahah xD
sorry att det har tagit sån tid :P
but here it is ;D

Idag så åkte jag och Jessica till Stockholm , pappa och nanya var också med,

Jag och Jessica skulle på Simple Plan :D

Sen när vi kom till Stocholm, Så gick vi till donken

och åt, och sen så åkte vi till Cirkus och ställde oss och väntade :)

Och sen så satte vi oss vid en bänk och så helt plötsligt så ser jag

PIERRE! och jag fick panik kan jag säga haha jag ba: JESSICA!

hon ba:va?

Jag ba: Pierre är vid bussen!!!!

så typ sprang vi dit men vi han bara så att vi såg när an sprang ut från turné bussen, men vi hann båda ta kort på hans rygg typ haha xP

Sen så stog vi kvar där och så kommer David åkandes i en bil,, och så går han in.. sen så helt plötsligt så kommer CHUCK ut, och börjar prata och vi var kanske mella n5 - 7 stycken som stog där,

Jag och Jessica stog typ på sidan av honom och då så vänder han sig till oss och ba: Hey, how are you today?

och vi han bara säga: Hey

sen började han prata med några andra igen xP

Han skulle typ gå ner för en backe och göra nått, och då typ stog han och pratade i telefon haha :P

men sen så gick han upp till bussen igen och så gick jag och jessica och mötte honom och då typ han ba: Heey ;D

sen så började vi prata lite grann

sen jag ba:

can we take a picure? :)

Han ba: Yes of course :)

så tog vi kort och sånt,

Sen jag ba: can i get a hug? :)

och så kramades vi (A) hihih sen så kramade jessica också :)

Och sen så tog vi typ ett gruppkort haha

och sen skulle han gå in för han frös :P

Det kan jag förstå han hade bara en tjocktröja.

Och sen så ringde jag mamma och jag var helt överlycklig,

sen så helt plötsligt så kommer David ut och jag ba:

Mammma jag ringer dig snart

det kom ut en till!

Hahah så la jag på xD

hon fattade typ ingenting xD

Sen så typ pratade vi lite med David och tog kort och kramade och så :)

Och sen kom typ alla människor dit och stackarn fick inte gå in,

vi fick reda på att han hade vart sjuk idag.

Stackarn.. :/

Men det var bra att han kunde spela på kvällen endå :)

Sen så kom det några vakter och sa att vi inte fick va kvar där -.- så vi fick gå ner igen

då gick vi och ställde oss i kö.

Men sen såhär efteråt kom jag på att när vi stog där i kön, så

sprang Alex och Teddy förbi oss, (2 från Elliot Minor)

Men det tänkte jag ju inte på då haha.

Sen började dom typ släppa in oss runt halv 6,

och då fick vi gå in i nått rum och sen vid halv 7 började dom släppa in oss till garderoberna och sen fick vi gå in till scenen :)

Och där stog vi och väntade ett tag sen började förbandet som var Elliot Minor,

Dom var faktiskt riktigt riktigt bra!

Och runt 20:40 så kom Simple Plan in och när dom började med introt på Generation asså ååh vad jag var glad då, det var helt sjukt :))

Och dom sjöng 17 låtar det var:

Generation, Take my hand, Shut up, Jump, When I'm gone, Addicted, The end, Me against the world, Your love is a lie, Time to say goodbye, I can wait forever, Welcome to my life, I'd do anything, What if, Untitled, You don't mean anything och Perfect.

Jag och Jessica fick Seb´s kork på hans vattenflaska :D :D

Hahah jag var på väg att skriva korg xD

Sen efter konserten så gick vi till baksidan och där träffade vi Alex och Ed från

Elliot Minor och vi tog kort och sånt :) och kramades hihihihi(A) :D

Sen var vi tvugna att åka :(

Och sen på tåget hem hahah fan va kul vi hade asså och shit vad jag garvade åt pappa xD

Taack för en så fucking bra dag! :D

Sen i söndags så kom Jessica och hämtade mig runt halv 12

och vi skulle åka till Eskilstuna

Där träffade vi Johanna, Emma, Jennifer och Nettan :D

Och Ola kom ungefär 13:05 hahah xD

5 minuter som vanligt haha xD

Sen så sjöng han sos , Love in stereo och Natalie :)

han kollade in i min kamera (A) :D

Sen så var det signering,

När jag kom fram... :

O - Hej :)

S - Hej :)

O - Va var det du hette ni igen? haha :P

S - Sanna

O - Jaa juste jag hade det på tungan hahah

S - hahaha

O - sådär :)

*ger mig singeln*

S - kan vi ta ett kort? :)

O - ja absolut :)

*tar kort*

S - Kan jag få en kram också? :)

O - Självklart :)

*Kramar*

O - Ha det så bra nu Sanna! :)

S - Desamma :)

Sen så gick vi dit en gång till haha :P

Sen så åkte vi hem :)


Tack så fucking mycket för den här underbara helgen! :D<33<3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godnatt & dröm sött när du väl ska sova :}

2008-04-05 @ 23:18:45
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Jessica

Iihhh, vad fucking kul det var!! Inget kommer slå den här helgen!!! hahah, åhh, vad jag längtar till nästa gång vi får se Simple Plan (a)
HAHAH, du glömde skriva om när jag "slängde" mig efter trumpinnen xD hahahah, närrå xD hahahah

2008-04-05 @ 23:21:43
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0