Thailand!

Heejsan ;D
Nu sitter jag i skolan och inte har så mycket att göra.
Så då kan man ju passa på att skriva lite :)
Men sen senare ikväll så kommer det lite mer om den här helgen som var, jag måste bara säga att det var bäst! :)
jaja, till det jag skulle skriva om haha,
Igår så ringde pappa till mig, och han frågade om jag ville följa med till THAILAND!
För först var det var det inte meningen att jag skulle med, men sen så ville pappa att jag skulle följa med dit :D
Så jag åker den 28 April och är borta i 2 veckor :)
Jag skriver mer sen!
I´M HAPPY! :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica

Helgen var lätt bäst!!
Får jag följa med till Thailand (a) hahah, fan vad tråkigt det kommer bli när du är borta, vem ska jag då prata med på msn på kvällarna?! hahah xD

2008-04-03 @ 17:49:16
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0