-Åååhåå


Äh fyfan va sur jag blir!
Jag skulle lägga in ungefär 5 låtar på ipoden
och tror ni inte att jag tryckte på fel knapp och tog bort varenda jävla låt så jag får lägga in allt igen?
Och vet ni hur sur jag blir!

Jaja, anyway nu när jag endå skriver kan jag ju endå berätta vad jag har gjort idag.
Idag så var jag faktiskt i Stockholm, och shoppade, fast jag hittade bara ett par jeans haha,
men men det är ju alltid nått ;)

Skriver imorron!

btw, Lyssna på George Nozuka, och även Justin Nozuka dom är så otroligt bra!

Pussochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, du åker till sthlm, men träffar inte mig?! HAHA, närrå xD hahah :P

Förstår att du blir sur när det inte går bra med musiken -.-

2008-08-11 @ 22:17:25
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Malin

Fin bild & blogg =)

Jag brukar också ha problem att lägga in musik på ipoden -.-

2008-08-13 @ 22:54:19
URL: http://malinnj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0