-Första skoldagen


Hallåja.
Första skoldagen idag då, hm.. ja vad kan man säga? Nu börjar skiten igen haha. Liksom vi började 10 och slutade 2 hm.. brukar man inte typ gå 1 eller 2 timmar första dagen? Tydligen inte, här är det ingen mjukstart här inte. Och hela den här veckan går vi 8:30 - 14:00. Långa dagar tycker jag.

Vad tycker jag om dagens 'Days'
Hm.. Jo att Jan ska ge fan i Shawn, fattar hon inte att Shawn älskar Belle över allt annat? Haha jag blir så arg. Det är liksom Shawn och Belle som hör ihop inte Shawn och Jan. Och sen tycker jag att Mimi ska ta och berätta för Rex, det kan ju inte bli värre om hon berättar liksom, han förtjänar att få veta sanningen.

Tack Nici sis för en underbart rolig dag idag! :)<3
I love yah!

Juste sen så fick jag en massa fotopapper av mormor som hon hade skickat! Mormor är bra hih :) <3>

Du, ibland hjälper det inte alltid att bara säga förlåt, oftast blir det ännu bättre om du berättar varför du håller på och beter dig så jävla sjukt som du gör. Testa det nångång.
Mkey?

Pussochkram / Sanna GN! :*

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, jag har sommarlov än :D hahah

Håller med dig om våra bästa år!!

2008-08-19 @ 21:17:38
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0