-Helgen



I går så va det fest hos Armando och Leo, dom fyller 18 idag så, ah jag och Magda gick dit och mötte Victoria där, sen gick vi upp till dom, det var jätte mysigt och massa folk och så, trevligt trevligt!







Och sen idag så var jag och red på morgonen, det gick väldigt bra! Och sen så när jag kom hem så cyklade jag och mamma ner på stan och cyklade hem, och på vägen hem så ringde Jessica och jag fick prata med Matte :D:D Det var jätte kulit! Och sen när jag kom hem så fick jag prata med Erik :D:D Och SEEEEEEEn!!!!! efter kanske 1 timme så ringde Jessica igen och då stog hon där med PÄÄÄÄÄÄÄR!!!!! :D:D:D Och jag fick prata med honom LÄÄNGE!, Först när han tog telefonen han ba: Hej Sanna! :D Sen så pratade vi en massa massa och han frågade massor om skolan och massa! (Det var faktiskt första gången det va kul och prata skola!) HAHAH, och sen när han va tvungen att lägga på han ba: Men du får ha det så bra!
S - Desamma!
P - Puss och kram!
S - Puss och kram
P - Tja tja S - Hejdå!

Sen när han gav telefonen till Jessica han ba: Hahah hon lät väldigt glad! :D

Hihihi dom räddade min dag! Trodde inte att den skulle kunna räddas efter att min dag förstördes så mycket pga en person.

Hihi Pussochkram / Sanna
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Värsta kul att Pär hörde hur glad du blev :D hahah

2008-08-25 @ 07:57:58
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Värsta jkul att Pär hörde hur glad du blev :D<3

2008-08-25 @ 08:03:57
Postat av: Anonym

Värsta kul att Pär hörde hur glad du blev :D<3

2008-08-25 @ 08:05:58
Postat av: Anonym

Värsta kul att Pär hörde hur glad du blev :D<3

2008-08-25 @ 08:09:28
Postat av: Anonym

Värsta kul att Pär hörde hur glad du blev :D<3

2008-08-25 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0