-I just can´t get enough



Liksom, GEORGE NOZUKA! Ge mig!!
Helt amaizing :)
Jessica knows what i´m talking about ;P
Nej men helt seriöst,
ni som inte har hört honom,
ni har missat nått jävligt stort,
börja lyssna på honom direkt!
Han är helt underbar föfan!





Jaja, men idag så vaknade jag av att mobilen ringde, och det var Madde som frågade om jag hade tänkt att komma på mötet i stallet, haha och jag hade heeeeelt glömt det! Så då fick jag skynda mig mycket kan jag säga. Sen så kom Jessica hit ett tag, det va mys :)



Pussochkram / Sanna


So baby
Lose control 
I want this,
Want that I want anything, anything

Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAH, okej, han är snygg, men du vet vad jag tycker xD det finns dom som är snyggare ;) HAHAH

Det var kul idag :D:D

2008-08-05 @ 23:33:59
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0