-Ledig idag.



Ledig idag, fan va skönt hahah. Även fast jag inte kunde sova längre än till typ halv 10. Jag åkte ner på stan en sväng och träffade Magda, och vi shoppade lite hahah :) Sen skulle hon klippa sig och permanenta håret! Och jag åkte hem och gick till Nickan, och vi satt och bara pratade och så :) Sen åkte jag hem! Jag köpte ett 'linne' på stan, eller ah ni fattar ett sånt hära långt linne :) Och sen nylonstrumbyxor höhö!
<----Nya linnet :)



Dagens 'Days'
Nu är jag sur på både Mimi och Belle, på Belle bara för att hon inte vill följa med Mimi till abort grejjset! Fast okej hon säger bara så för att få Mimi att ändra sig, men endå. Och sen är jag sur på Mimi för att hon fortfarande vägrar att berätta för Rex! Och det är så sorgligt för Shawn vet inte om att sina föräldrar är försvunna, och han försöker att få tag på dom hela tiden. Och Belle vet ju inte heller om att sin pappa är försvunnen... Så hemskt.

George Nozuka är bäst! 
Åååh när jag läste i hans blogg och han berättade en massa grejjer, alltså helt seriöst jag satt och grät, det är så hemskt! Jessica fattar vad jag snackar om.



I saw him on his myspace page.
Like's the way he move.
I says he´s music's so contagious,
the boy is like a dream come true.
I ordered up he´s CD,
pictures on my wall.
Kissing on he´s body before I goes to sleep.
Would do anything to meet him, deep in love I falls.
After tonight danger, we're not gone be strangers.

Haha fick göra om texten lite, så det är därför det ser så konstigt ut, men men :)
Ska nog gå och sova snart, ska upp vid halv 10 imorron för att åka till stallet och ha teori vid halv 12.

Pussochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad fint linne =)



Haha, åhh, att Mimi inte bara berättar för han!! liksom det kan ju inte bli värre än vad det blir om han får reda på det sen typ xD hahah, hon måste göra det! och jag tror att Shawn börjar fatta vart han varit hela sommaren, eftersom han inte ville följa Jan hem xD hahha, och det är bra om han fattar det snart!!



Aww, värsta sorgligt det va i bloggen ju =(

2008-08-23 @ 00:58:08
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0