-Ledig imorron, Yeahbaby i love it.



Började skolan 12 imorse, och slutade halv 2 haha så man kan säga att jag gick i skolan i 1 h idag för jag var tvungen att åka hem och hämta lite grejjs och det tog typ 30 min. hahaha. Och imorgon är jag ledig! Yeah baby i love it. hihihiih!


Mysigt. Sen så åkte jag hem och kollade på 'Våra bästa år'. Och haha i cant believe it men jag gjorde det faktist! Jag ringde Streamline, hoppas hoppas hoppas! Trevliga va dom iallafall :)


Jag var väldigt nervös först hahaha. Sen så kollade jag på världens bästa film 'Music and lyrics' så underbar! Jag skulle kunna kolla på den om och om och om och om igen haha!





Dagens 'Days'


Jag måste bara säga att jag satt och grät floder när Mimi och Belle pratade om Shawn och sen om Mimis 'hemlighet' Hoppas verkligen att Belle kan övertala Mimi om att berätta för Rex.


Men Rex är iallafall så otroligt snygg (A) hahahaha!

GN geee mig nu liksom!!!!!

btw, har skrivit det i många blogginlägg och skriver det igen LYSSSNA föfan på honom han är bäst!


Pussochkram / Sanna


Kommentarer
Postat av: Jessica

HAHAH, det var ju en lång skoldag xD HAHHA

Åhh, jag missade våra bästa år idag :O såg bara lite xD hahah.. Rex är jävligt snygg ;) fast inte snyggare än "du vet vem" xD HAHAH

2008-08-21 @ 23:02:04
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0