-Måndag


Dumma dumma träningsvärk alltså! Jag har verkligen träningsvärk i hela kroppen för sjuttsingen, första ridlektionen igår då, snacka om att man är otränad. Liksom kan inte ens hosta (det måste jag göra ungefär 1000000 gånger på en dag mycket jobbigt!) Det gör jätte ont i magen då :( hahah va störd jag är :)

Jaja men ähfyfan va jag vill åka utomlands alltså! Tänk er en vecka i på Gran Canaria mitt i höstrusket, underbart va? Jag sitter här och kollar resor för fullt och drömmer mig bort, hihih så man får väl hoppas att man kommer iväg eller va säger ni?

Dagens 'Days'
ÅÅåååh jag som trodde att Mimi berättade för Rex och alltså jag och Nickan blev så glada så vi satt och hoppade i soffan, men nej självklart inte, självklart så drömde hon. Och jag blir så fruktansvärt arg på Shawn alltså vilken idiot han har blivit rent ut sagt, okej han är ledsen och så, men han kan ju för fan inte behandla Belle hur som helst! Och så ska han dumpa Jan för fan, eller ja dom är inte ens tillsammans fast enligt henne så är dom förlovade. Knaaas!

Ha det så bra!
Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad skönt det skulle vara att åka utomlands :D haha

2008-08-26 @ 22:04:07
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0