-One step at a time

Halloooo.
Idag så har jag inte gjort ett piss, har legat i soffan heeeela dagen, och kollat på våra bästa år, så otroligt bra det är! Jag tycker att Mimi ska ta och berätta för Rex innan hon gör nått liksom. Och sen liksom shit det får ju inte hända Shawn nått! Man får ju liksom panik hahah. Sen efter det så kollade jag på Wedding Crashers, otroooligt bra film! Verkligen värd att se. Juste fick svar av Streamline idag, och shit asså va dyrt det är! Men men ska göra det endå hihihi. Såååå otroligt kul ju! Fast får se när det blir, men nångång :) hm.. vad kan man skriva mer då? Va ska man hitta på imorron då? Svar: Jadu, ännu än dag i soffan kanske? hm. Ja.
Äh fyfan 6 dar kvar tills skolan börjar, kan det bli värre eller?

Förstår du inte hur ont det gör att höra dig sådär? Hur arg och besviken jag blir?
mkey tydligen inte.

Haha hur lyckas jag? Det är nästan skrattretande alltså, ena stunden så är det jätte bra, och ett ord fel och jag fuckar upp allt. Mkey, haha kulkul eller inte.

To take one step at a time
There's no need to rush
It's like learning to fly,
or falling in love
It's gonna happen when it's supposed to happen
And we find the reasons why
One step at a time

Pussochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag tycker precis samma som du om Våra bästa år, att Mimi ska berätta och det får verkligen inte hända Shawn nått!!!!

Vi får träffas nån dag :) haha, jag har typ lika tråkigt som du på dagarna xD

2008-08-12 @ 22:31:56
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0