-Onsdag


Idag efter skolan så åkte jag och Nickan och handlade och så tills imorron :)
Sen kollade vi på 'Våra bästa år' som vanligt haha och sen skrev vi en packningslista hahah :P Och sen nu på kvällen så har jag packat en massa och så, blev typ precis klar haha! Juste vi tog skolfoto idag också, det kändes rätt så bra, så då är det väl bara att vänta på resultatet haha! Men fotografen ville inte ta kompiskort de va ju lite tråkigt måste jag säga.

Dagens 'Days'
Ååååååååh när Mimi 'drömde' att hon berättade för Rex så fick jag PANIK rätt ut sagt jag och Nickan satt och hoppa i soffan och var helt rädda, liksom hjölp det får ju inte hända! Men hon kan ju inte direkt ångra sig nu, nu när hon redan har gjort aborten.. Åh det är så synd om henne! Och hahaha jag och Nickan satt och skrattade väldigt mycket åt när Hope träffade Bo där i slutet ni vet, och när han och Bellie kysser varandra hahah, shit alltså ;o Det lär ju bli fight imorron alltså! Haha.


'Cause I felt this deep connection
When you looked in my eyes
Now I can't wait
To see you again


Pussochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

haha, jag ska ta skolkort på måndag xD hahaha

2008-08-27 @ 22:01:55
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Tony

Hej Sanna, jättebra blogg :D Fortsätt blogga :) Puss

2008-09-02 @ 14:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0