-Stallet första gången på länge.



Andra dagen i skolan då, och vad kan jag säga? Det blir bara värre och värre för varje dag.
Jag gillar verkligen inte min klass, dom är fortfarande lika sjuka som dom va förra året, inte en enda har förändrats till något bättre alla har bara blivit värre.

Dagens 'Days'
Ååh usch nu blir jag arg på både Shawn och Jan, liksom hur kan Shawn göra så mot Belle? Det är helt sjukt, och det fula är ju att han egentligen bara är arg på Belle, men egentligen så har hon inte gjort något fel, han stack ju och lämnade henne, och hon trodde aldrig att han skulle komma tillbaka men så gör han det och Jan säger att dom ska förlova sig men hon liksom bara ljuger. Och så blir jag så arg på att Mimi inte berättar för Rex!! Det blir ju bara värre och värre om hon inte berättar, och ännu värre om hon gör något utan att prata med honom.

Usek möte idag, haha lika kul som alltid. Och imorgon blir det tävlingssektions möte.
Och snacka om att jag har missat mycket i stallet... och allt är väl inte sådär jätte bra direkt.
R.I.P Eros! <3


I guess it's ok..I'm travellin' lonely..We used to run betta and holdin' on..See..No matter wat it takes I'm gonna get it together, baby, yeah..

Åh jag saknar dig så otroligt mycket, jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig längre, det gör ondare och ondare för varje dag som går, och att veta att jag förmodligen aldrig mer kommer att se dig vågar jag inte ens tänka på, jag vet att det är sant men jag försöker att gömma undan det så gott det går, och försöka iallafall. Du är bäst min allra bästa vän! <3


Pussochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åhh, jag vill verkligen inte börja skolan på måndag xD -.-

Håller med om Våra bästa år! :):P haha

2008-08-19 @ 22:13:34
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: 9

det var jusnällt sagt

2008-08-26 @ 09:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0