-Tisdag


Idag på musiken så fick jag se våran lilla studio, den är vääääääärsta fin alltså!
Och jag ska få spela in där hihi, och ihh vill göra det nununuununun!!
Sen efter skolan så åkte jag hem till Nickan och vi kollade som vanligt på våra bäst år!
Sen så satt vi bara och pratade och så, och så när jag kom hem så insäg jag att jag hade glömt min mobil, lyckat va? Då var det bara att cykla tillbaka och hämta den. Sen så har jag bara pluggat en massa, uschfyochblä.
Sen så har jag bara setat här och försökt leta efter nått program som man kan skapa musik me, men jag hittar inget, nån som vet nått?

Dagens 'Days'
Ååååååhå liksom nu när Mimi har gjort aborten så kommer Rex och säger typ ba: ah men om det skulle vara så att du skulle va gravid så skulle vi klara av det, vi älskar varandra så mycket så vi skulle komma på en lösning!, åååh då kom det tårar igen, alltså man gråter ju hela tiden när man kollar på de ju.


I could honestly say you've been on my mind
Since I woke up today, and today
I look at your photograph all the time
These memories come back to life
And I don't mind


Puss och kram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah, texten i slutet, är det om den jag tror? xD hahah, han vi ska leta reda på? xD HAHAH :P

2008-08-26 @ 22:05:24
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0