-Trötttrötttrött.


Man blir så jävla trött av att gå i skolan liksom, det är väldigt jobbigt.
Men imorron då jävlar börjar jag 12!!! och slutar 2, hur härligt är inte det? Kan liksom sova till halv 11, helt underbart! Och på fredag är jag ledig, yeahbaby. I love it. Och sen efter det så är det liksom helg, UNDERBART på riktigt. Idag slutade vi runt 11, och då åkte jag hem till Nici och kollade på 'Våra bästa år' sen så fixade vi designer till våra iup:er :)
Sen så åkte jag hem och sen stressade jag som en galning till stallet för att gå på tävlingskomittens möte. Det var intressant och så, fast det höll bara på i 20 min haha, så sen var det bara att cykla hem igen. Sen så har jag faktiskt inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och så.

Dagens 'Days'
Åh samma som igår, liksom Mimi BERÄTTTAAAAAA! Hon hade bästa tillfället när Rex hade fixat en romantisk middag till henne och dom hade det jätte mysigt, och så. Kunde hon inte bara berätta för honom då? Och samma som igår med Shawn, hur kan han?! Jag blir så arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Och så är ju Hope väldigt smart liksom, att värma Patrick med 'kroppsvärme' hahah va tror hon liksom han har en jävla massa feber och är HEEELT lost eller ah typ virrig så det är väl klart att han börjar hålla på då ju.
Men vad kan jag säga? Våra bästa år är BÄST helt enkelt.


Nu ska jag nog gå och sova, eller ska kolla på Punk'd och sen O.C och sen ska jag nog sova :)
Ha det så bra people!
Pussochkram / Sanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-20 @ 22:48:18
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Jessica

Ja, varför berättar hon bara inte för han?! haha, och Shawn oxå, men det verkar som att han börjar minnas lite vad som har hänt, så hoppas han kommer ihåg allt!!

2008-08-20 @ 22:48:42
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0