-Cocktail

Idag så var jag och 'provred' en häst som heter Cocktail hehe, han var riktigt fin!
Helt underbar var han också, liksom lugn men endå pigg och väldigt busig, riktigt roligt måste jag säga!
Han är en gammal travare så hans trav gick väldigt fort, och så ville han helst galoppera.
Även fast han blev rädd för små saker och hoppade till och sånt, och fick världens fart i galoppen så var han väldigt lugn och väldigt snäll!
Så nu ska jag fundera lite :)
Juste det är ju nyår imorgon, shit det  känns verkligen inte som det!
Vad ska ni hitta på för skoj då?
Själv så ska man vara hemma med familjen, morbror och co kommer hit,
Trevligt trevligt! :)
Så om jag inte hinner skriva nått mer innan imorgon, så GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!


Jag och Cocktail (Det var väldigt mörkt ute haha)


Dagens låt: George Nozuka - Before it began

Vi hörs!
Puss /

Kommentarer
Postat av: bam bam

Hej Sanna och gott nytt år !! Jag kunde inte smsa igår/idag för jag hade inga penagr på min mobil men jag hoppas du hade en grym nyårsafton :D

Föresten så har jag bytt blogg.. jag tänkte det är ett nytt år så why not ny blogg :D och liksom lämna allt det dåliga som hände år 2008 bakom mig :D

Det braiga tar jag ju med mig såklartt men du fattar !! :D



nu är det iambaam.blogg.se som gäller

2009-01-01 @ 18:38:26
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Anna

Gott nytt år Sanna! :) <3

Detta året ska verkligen bli ett "Darin år" eller hur ? :D hahha xD saknar dig! vi får ta och ses snart!

Kraam <333

2009-01-03 @ 00:43:15
URL: http://annapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0