-Darin!

Åh alltså jag är överlycklig

igår så kom Lindisch hem till mig, och hon skulle sova hos mig, det var lika kul som alltid!
och idag så bar det av till Eskilstuna och tuna park, MEN vi blev lite sena, så vi var där kvart i 1 och Darin skulle komma vid 1, så vi fick liiite panik måste jag säga, men platser längst fram lyckades vi ändå fixa haha, och när han kom in på scenen, det går inte att beskriva känslan, men vi skrek o skrek som galningar fifan haha! Han hade ögonkontakt med mig 2 gånger, en gång när han sjöng 'karma' och sen den andra gången när han sjöng 'breathing your love'  seriöst jag smälte på riktigt! haha! Men sen var det signering och så, men man fick tyvärr inte krama honom, så man fick skaka hand i stället hahhaah! Både jag och Darin höll på och garva ihjäl oss när vakterna typ ba: 'NEEEEEEEJ ni får inte kramas' typ hahahah och dom ba: ni får skaka hand i stället !
Sen när han skulle gå så gick han förbi mig, och jag ba: Hejdå Darin :)
Han ba: Hejdå! Ha det så jättebra!
Jag ba: Desamma :)

Så otroligt underbar dag!


Jag sitter här och funderar på hur en människa kan göra
en så otroligt glad, det är helt otroligt!


Pussss!


Kommentarer
Postat av: bam bam

Asså vi hade det juroligast med våra samtals ämnen <33 Haha men åh vad underbart det va idag <333

2008-12-07 @ 22:29:52
URL: http://laajnda.blogg.se/
Postat av: bam bam

Asså vi hade det juroligast med våra samtals ämnen <33 Haha men åh vad underbart det va idag <333

2008-12-07 @ 22:29:58
URL: http://laajnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0