-Hos kusin

Idag har jag mest tagit det lugnt, vaknade typ halv 1 och fixade inte mig iordning förrän typ 4 haha, de var ganska skönt o bara inte göra något speciellt, eller jo, jag städade mitt rum, eller mitt rum där jag har alla häst grejjer, alltså typ ridkläder, och massa häst prylar, och även andra små grejjer, det tog ungefär 2 timmar, puuh! Men jag hittade 207, 50 kr, i en gammal låda hahah, tänk så det kan va! :D
Sen på kvällen så åkte jag till kusin och hälsade på,  det var riktigt trevligt :):)


Jag och Amanda! <3


Tänkte att jag kanske skulle ta och lägga in dagens outfit för en gångs skull,
haha!

Kofta - Vero moda
Linne -  HM
Jeans - JC (tror jag)

Dagens låt: Danny - Schitzophrenia
Grymt bra låt!


Puss /

Kommentarer
Postat av: aat

bästaste Sanna :D<3

2008-12-29 @ 07:37:00
URL: http://aat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0