-kuljul

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen, men julen var som vanligt, först hos mamma på dagen och sen hos pappa på kvällen, fick underbara julklappar, b.la en ny mobil, det behövdes måste jag säga! haha, nej men den andra höll på att gå sönder eller nått tror jag! Sen fick jag lite annat, som typ kläder, filmer, 2 dvd boxar, skivor, smink, volymtång, m.m! :)

Idag så har jag inte gjort så mycket, eller jag sov ut, riktigt skönt måste jag säga! Sen så åkte jag iväg till stallet ett tag på eftermiddagen och så kom Josefine och Maria och höll mig sällskap där och sen cyklade vi hem till mig, det tog sin lilla tid och cykla måste jag säga, eftersom att Maria skulle skjuttsa både mig och Jossan. Jag satt på sadeln och jossan på pakethållaren, haha måste sett helt sjukt ut!  Men vi var tvugna att hoppa av typ hela tiden för det var poliser typ exakt överallt! hahah lite drygt. Sen satt vi här hos mig och prata, och sjöng singstar och sånt mys! :)




Puss /


Kommentarer
Postat av: Desirée

Kolla min blogg, du har fått en Utmärkelse :)

2008-12-27 @ 22:21:11
URL: http://desiiirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0