-Näst sista skoldagen för iår!

Shit va fort tiden går alltså, imorgon är det avslutning liksom, men de ska verkligen bli underbart med lov!
Igår spelade jag och Nickan in 'Sometimes' , och idag fick vi skivan, blev faktiskt helt ok nöjd :)
Men det är så sorgligt, liksom det här var sista låten vi spelar in med Danne, han ska liksom sluta efter jul, snacka om att han är världensbästa lärare!
Men iallafall så efter skolan så ringde jag Micke, så jag ska dit på fredag så ska vi lyssna på den :)

Juste jag skulle skriva lite om helgen right?
Japp, iallafall så i fredags så åkte jag till Fagersta och där bar det av till Gävle, och där skulle D ha en signering :)
Han sjöng 3 låtar och sen efter så var det signering, och när han sjöng så under Breathing your love så typ ställde han sig längs fram på scenkanten och böjde sig lite ner, ni fattar? Och så kollade han mig i ögonen och sjöng, västa länge hihi och sen så typ sträcktr jag fram handen och då tog han tag i den, så fortsatte han att sjunga och kolla på mig hihi:)
 Och på signeringen så frågade jag om jag kunde få hans flaska haha, och efteråt så kom han ner och gav mig den :) Sötnos liksom! :)
Sen åkte jag, Anna och Lindisch hem till Lindisch :) Och vi hade riktigt kul måste jag säga.
 Juste typ när vi skulle sova sen så fick jag värsta skrattattacken, heeeeeelt sjukt jag skrattade och skrattade och tillslut fick jag ingen luft, och då fick jag typ panik och då började jag skratta ännu mer hahah! 
Sen på lördagen så åkte jag hem!
På söndagen så hade vi dansuppvisning  och det gick super bra! Kanske lägger upp videon från när vi dansar sen, men bara kanske hahah :)



Bästaste Darin!

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0