15 Februari

Heejsan! :)
Idag efter skolan så åkte jag ner på stan och mötte Jessica, och vi skulle gå till stora torget, för Ola skulle ha typ signerings grej :) och där borta så träffade vi, Angelica, Stina, Lisa, Carro, Jennifer, Nettan, Malle, Linda Och sen så träffade vi Jessica, Moa, Alex och Pernilla lite snabbt :)
Och det var typ såhär 'Publiktv' och då fick vi i publiken ställa frågor och sånt skoj, Och jag, Malle och Jessica gick upp och skulle ställa en fråga till Ola, haha jag var skit nervös ;o jag typ skakade, asså det var typ läskigt för så brukar jag liksom inte bli.. :S
Men såhär frågade jag typ:
'Hur kändes det när du gick vidare i idol första gången?'
Han ba:
'I malmö menar du?'
Jag:
aah hehe :P
Ola:
'jaa asså när jag åkte dit så trodde jag att det skulle sitta 4 stycken där inne och typ tycka att jag va jätte dålig,
men tydligen inte, och jag blev så glad, jag typ sprang ut till mina kompisar och typ kastade mig på dom och vi hoppade runt, haha'

Sen så fick jag autograf och när vi skulle krama honom så blev det helt knas typ haha, nejmen han ba: GRUPPKRAAAM! så kramade han oss och jag typ höll på att ramla och han typ höll i mig haha, asså det måste ha sett helt sjukt ut hahah, :P Men kul var det ;D

Sen så klockan 4 så skulle Alexander Schöld vara med i 'Publiktv' och haha åh han var så söt :D
Och jag och Jessica stog längst fram GAHAHAH :D
Och sen så var det samma sak att man skulle fråga honom och då gick jag och Jessica upp, och jag frågade:
'Hur kändes det när du fick reda på att du skulle vara med i melodifestivalen?'
Alex: (typ)
jag blev riktigt glad, Det ska bli jätte kul att stå på scenen igen, Det var ju ett tag sen, sen sist hahah :P
Sen fick jag kram och sånt :)
Sen så efter så var det signering,
och då fick jag autograf och en kram :)
han är värsta söt :D :*<3

Tack alla som var med, det var verkligen otroligt kul :D<3

image49
Vi pratade lite med Ola :) ignorera mig Tack :)

image50
GRUPPKRAAAAAM! :D <3
image51
Jag och Jessica pratade med Alex :D<3
image52
Jag och Alex :)<3

KRAAAMKRAAAM!<3 / Sanna


Kommentarer
Postat av: Jessi

Det var jättekul idag =D
Jag skulle vilja se hur det såg ut när vi kramades xD hahahah

2008-02-16 @ 00:05:26
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0