16 Februari

Heejsan! :)
Idag så var det mello, och fan va skoj det var!
Jag åkte dit runt halv 1, och när jag och Jessica kom dit så träffade vi en massa skojjiga människor!
Och sen så kom mamma dit runt 1 och så började insläppet ungefär då, och det gick faktiskt fort att komma in ^ :) Vi satt på rad 16 sektion i, och när vi gick upp dit (det var högst upp) så trodde jag att jag skulle ramla ner asså seriöst stolarna satt knappt fast och jag var livrädd hahah :P  Och tro det eller ej, Johanna och Emma satt brevid oss, haha snacka om sammanträffande :D Det var väldans trevligt :) Och själva genrepet började ungefär klockan 2, och Ola var först upp, hans låt var super bra! och sen så var det Lasse Lindh, The Nicole, Alexander Schöld, och han var också så otroligt sjukt bra! Sen var det Sanna Nielsen och asså shit när hon sjöng jag typ satt och rös hela tiden, sen var det Andra generationen, och sist Carola och Andreas Johnsson, men jag tycker faktiskti nte att dom var så bra^ haha :P
Och sen så hade dom ju såhär typ "röstning och sånt" haha och medans man fick rösta så var Björn Gustavsson där, haha asså han är ju för sjukt rolig asså!
Och sen så gick Alex "vidare till globen" haha :D så han fick sjunga igen, och Rongedal "gick också vidare" haha ;D Men dom bästa var Ola, Alex och Sanna Nielsen :)

Och sen så på kvällen så kom Ola till andra chansen, men det är ju bra då får ju folket höra honom igen! :)
Men Alex gick inte vidare :/ Men Sanna Nielsen gick direkt till final :)

Men den här dagen var så himlans jävla bra! :) PUSS på den! <3

image53


KRAAAAMKRAAAM!<3 / Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessi

Det var kul på genrepet, hehe, det var synd att inte jag oxå satt med er xD hahah, men kul att du fick sitta med Johanna och Emma och träffa dom =)
Det var bra att Alex gick "vidare", så vi fick höra han igen :) haha
Ola skulle ha kommit längre i mello, men han får iaf en chans till =) Det är synd att Alex inte kom vidare :'(

2008-02-18 @ 14:34:49
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0