17 Februari

Heejsan! :)
Idag så var jag i stallet och red på morgonen, Det gick faktiskt bra! :)
Och sen när jag cyklade hem därifrån så lyssnade jag på musik i mobilen och så helt plötsligt så slutar typ musiken att spela och det börjar ringa haha,,,
Så svarar jag och Jessica ba: Hallå Sanna har du tid!?
jag ba: Aah haha:P
Hon ba: Okej bra haha vänta lite då,
Jag ba: aah okej? haha :P
Sen så ba hör jag en som ba: Hejhej :D
Jag ba: Ååååh heej :D
Tro det eller ej det var Alex som sa hej haha :D Snacka om att jag blev super duper glad! :D
Sen så efter det så kom Jessica hit och så det var väldans trevlans :)
Fast stackarn var sjuk :/ Men men Det var kul iallafall :D

image54

KRAAAMKRAAM!<3 / Sanna


Kommentarer
Postat av: Jessi

Hehe, det var kul hos dig =) Fast jag hade gärna varit lite friskare xD jag var hur trött som helst xD ahhahah
Det var bra att du hade slutat rida när jag träffade Alex, så du fick prata med han :D

2008-02-18 @ 14:36:53
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0