22 Februari

Hallojsan ;D
Hahaha asså seiröst jag tycker att den här är typ bäst xD

Käre Pierre
Jag vet inte hur jag ska säga det här men du är ett pervo . Jag tror jag förstod det när jag kräktes i din campingbil och jag såg dig ignorera min pruttkudde.
Jag är säker på att du är känslig nog att förstå hur dåligt jag mått.
Jag skickar tillbaka de avklippta tånaglarna, men jag behåller din fjärilssamling som ett minne.
Du ska även veta att jag alltid velat bryta vår vänskap.
varma hälsningar,
Sanna

HAHAH xD

men iallafall idag så kom Jossan och Magda hit :D
och vi sjöng lite singstar och sånt mys, och sen SEN,SEN :D
så ringde vi Haile och Henry, och frågade om dom ville hitta på nått och det ville dom :D
så vi gick och mötte dom och sen så gick vi hem till mig, och kollade på 'hjälp' haha så jävla bäst!
åhw liksom jag har inte vart med dom här pojkarna på hur länge som helst,
eller jo Henry ser jag varje dag i skolan ;D men endå, haile liksom hur länge sen avr inte det ;o värsta minnerna från sommaren 06 då var vi allihopa jämt! men men det var väldans mys när dom var här :')
Ni är bra ni! :*

PUSS! :*

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hahah, din vart oxå lite rolig xD Min med xD hhaha

2008-02-23 @ 00:03:34
Postat av: Nicole

Heej Gumman, har ju en ny blogg, necta.blogg.se

Puss

2008-02-23 @ 19:57:05
URL: http://necta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0