23 Februari

Hallojsan ;D
okej för så, GRATTIS BÄSTASTE OLA! :*<3
okej sen haha nejmen,
idag så var jag i stallet, och jag och becca skrittade med Selicia
och Pelle i skogen, asså mys eller vadå?
Det var värsta finaste vädret och hästarna var hur snälla som helst, och + att vi tog en massa super fina kort (A)
Och sen så är vi extra extra glada för en sak (AAAAA)  nej men Puss,
och Björn Gustafsson är så jävlans klockren bara för att jag kom och tänka på honom så måste jag lägga in hans dikt x'D

När det bubblar i kroppen som en kolsyrad dricka,
När du fnissar som en liten flicka,
När man känner något man can't deny
When the eagles fly over mountain high,
När all oro är som bortblåst och försvunnen,
När simba återvänder i Lejonkungen,
När man bara drar en replik för att slippa krångla,
"Min pappa är rik, vill du hångla?"

Om man spärrar upp sina ögon, och tittar bak med huvudet ut,
Då ser man galen ut. Dethar egentligen inte hit att göra,
Det är bara en grej man kan göra.
När jag dansat med Elin en sommarnatt lång,
och vi satt på en parkbänk, jag var kär och hon drack rom,
När elin sa att jag va den vackraste som finns,
såg in i mina ögon och kräktes på mina jeans,
våga styr som en kapten, våga falla som ett löv.

Våga chansa och se om det går. vad är fegt, vad är mod,
What is love?
Baby don't hurt me, don't hurt me no more.

image55


Haha älska den! :*
nej men nu ska jag fortsätta med PS :)
hare bra ;D
Pusss! :*<3

Kommentarer
Postat av: Jessi

Grattis till Ola :D:D

2008-02-23 @ 23:45:53
URL: http://jeessiii.blogg.se
Postat av: Beccapecca

KÄRLEK TILL BJÖRN GUSTAFSSON!
och stor puss på en väldigt trevlig dag hörru :)

2008-02-24 @ 00:10:24
Postat av: Nicole

Hahah jaa har börjat nu, varje dag haha ;) Söööt bild på dig och selicia!

Senaste Måns nytt:
(han hade fått hjärnskakning, så han är sjukskriven :o men nu mår han bättre))

haha beroende nu för tiden ;)

Jag ska såva hos mormor och morfar ikväll så jag ringer dig därifrån, se till att ha MUMSiga reseptet dåra haha ;)

Puss

2008-02-24 @ 11:23:42
URL: http://necta.blogg.se
Postat av: Nicole

((sanna, hur får man annorlunda text i sin blogg? :S))

2008-02-24 @ 11:24:28
URL: http://necta.blogg.se
Postat av: Nicole

Sanna, gå till min blogg, jag har skrivit något till dig, smsa mig innan och fråga vad lösenordet och det är "typ vännerlösen" ;)

2008-02-24 @ 13:29:17
URL: http://necta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0