6 Februari

Hallå! :D
Okej jag har inte skrivit på super länge, usch usch haha,
men jag har haft jätte mycket, liksom en massa läxor så jag har inte hunnit.. "/
Hade matte prov idag då ^ och hur tror ni att det gick? haha det gick SÄMST!
Jag skulle bli super glad om jag fick typ ett halvt rätt iallafall :)
Och sen så åkte jag till stallet och skötte min älskade sköthäst Selicia en masaa hjärtan på henne asså!
Men sen så åkte jag och Linda och Malle till Stockholm i fredags :) och vi hade mucho skoj :)
Först så åkte vi till Nuffe och Råcksta :) sen så stack vi till Södermalm och Alfiie :D
det var väldigt mys! :)

Kraam!<3

Kommentarer
Postat av: jessi

det gick nog bra på matteprovet :)
heheh, hoppas ni hade kul hos Nuffe och Alfiie, hahaa xD nån gång får du förklara hur ni kom på dom namnen xD :)

2008-02-06 @ 21:38:18
URL: http://doozz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0