8 Februari

Nu har jag gett mig fan på att det här ska funka med Ella, så att hon  inte ska få hålla på och stegra hej vilt.
Men iallafall, så hjälpte Inger mig med henne, och det funka faktiskt bättre.
Så skulle vi gå ut och gå, och så fick vi gå i lilla ridhuset och det var helt nytt för Ella,
så hon ehm.. ja ar lite smått galen, hon typ stegra och Inger typ skrek ba: SANNA SÄG ÅT HENNE!!!! haha :P
och sen så efter så kommer Inger och säger att hon inte skriker för att honär arg, utan för att jag ska värkligen säga till henne, eftersom att det är farligt för mig också jag har ju ingen hjälm på mig när jag är ute och går haha, och när hon stegrar så sparkar hon med hovarna och dom är väldigt nära att kunna sparka till mig.
Men men det kommer att gå bra, hon är ju endå bara 2 år än så länge haha :) så det blir bättre. :)
haha asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :)
KRAAAM!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, du får ha hjälm fast du går bredvid henne xD hahah, skojade bara :) Men hoppas det blir bättre :P

2008-02-10 @ 17:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0