Häst Jävel.

Imorse så var jag och red som vanligt, och
vi skulle hoppa och han kan bli lite
små galen då,
men han blev typ piggare och piggare,
och sen när lektionen nästan var slut, och vi höll på att
galuppera av dom så fick han chansen att busa lite,
och när det kom en häst rätt så nära mig så började han att sparka bakut och bocka,,
och såklart så var jag ju inte alls beredd, och när han bockade så drog han i tyglarna så typ
min nacke typ knäcktes till på nått sätt :S
och sen så var det ju typ bara hej och hå med mig och jag flög som en liten vante,
typ 'I believe I can fly', (sommar minnen lalala ) nej men jag flög rakt in i väggen,
och slog tydligen i huvudet, axeln, knäet och min hand.. och sen så satte jag mig upp och då ser jag att han springer rakt emot mig, så jag skyndar mig upp och min ridlärare kommer och kramar mig och frågar hur jag mår, och självklart så börjar jag gråta, men jag blev så chockad och jag hade ont RIKTIGT ont, och då ser jag att det blöder från min nagel, den måste ha gått av, asså ordentligt för det blödde otroligt mycket ;o men sen så ville jag inte rida nå mer haha, så Anna gick in med Eddie, och jag gick och tvättade rent såret och fick plåster.
så ringde jag mamma och dom fick komma och hämta mig, och tror du inte att mina nya ridbyxor hade gått sönder då? jo men självklart! men men det är väl sånt som händer..
och just nu så har jag så jävla ont i huvudet, det måste ha blivit en rejäl smäll, (kommer liksom inte ihåg så mycket från när jag åkte av) och jag har otroligt ont i mina fingrar. :/
skriver mer sen :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessi

Fan vad läskigt att flyga av hästen så där :S

2008-02-24 @ 16:58:48
URL: http://jeessiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0