12 / 13 Januari

Heejsan! :)
Idag så åkte jag hem till Angelica, Jennifer, Carro och Stina var också där :)
Så typ åt vi mat och sånt mys :)
Och så typ sjöng vi lite singstar också :D
Sen körde vi typ den där leken som dom kör i diggilo, typ att man är 2 och 2 och
så är det en som håller upp ett namn på en artist så ska ena sjuga lite av en låt som den artisten har gjort, och den andra ska gissa :)
Haha snacka om att man fick springa mkt och så, men KUL hade vi! :D
Och jag, Carro, Jennifer och Stina sjöng 'för att du finns' till Angelica :)
Och sen så typ skulle vi springa ut på altan för att gömma oss för Stina haha, och Carro ba: men neej hallå hon är ju så liten så hon kan ju göra i brallan!!
HAHAHHHA asså shit vi skrattade så jag vet inte vad!! xD
Men sen så blev klockan typ 4 och vi skulle typ gå och lägga oss, Men jag Carro och Stina låt och pratade, jag vet inte hur länge men till nån gång efter 5 iallafall haha, men åh det var så himla kul!
Och jag kommer ihåg att jag typ sa nått sånt här innan vi somnade : Jag kom på en sak.. jag funderar på att skita i att sova, och sen gå och lägga mig typ 8 på kvällen imorron istället! haha xD
C + S : Smaart idé ! , sen Carro ba: Fast, jag tror att jag ska sova endå HAH xD

image37


Tack för en otroligt rolig helg!  Ni är så himla bra! och ni betyder så himla mycket för mig :)<3
PUSS :*

Kommentarer
Postat av: carro

åh du är ju för go!
haha jaaa ibland är jag klockren och du betyder massa för oss också!
(L)

2008-01-17 @ 00:23:30
URL: http://carolinelarsen,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0