16 Januari

Heejsan :)
Idag så var jag i stallet, och så fick jag rida Selicia för första gången :D
Åh det gick super bra! Fast hon bockade med mig i galoppen så vi fick ta det lite lugnt med att
gallopera haha,
Men även fast det gick som det gick så gick det ju bra för att vara första gången liksom :)
Hon var väldigt annorlunda till skillnad mor Bruno måste jag säga, hon var väldigt pigg och så! Men jätte rolig :)

 Älskling! <3


image39 Hjärtat! <3


 Bruno älskling, du får inte tro att jag har glömt bort dig, för det lovar jag dig att det kommer jag aldrig att göra! Du ska veta att jag tänker på dig varje dag, jag tänker på allt roligt vi gjorde och alla mysiga stunder ute i skogen tillexempel, Jag saknar dig så otroligt mycket! Det var liksom du och jag mot allt. Jag älskar dig! <3



PUSS :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0