4 Januari

Heejsan!
Idag så var jag på Marie Picassos signering här i Västerås,
och hon var riktigt bra :)
hon sjöng 2 låtar,
och sen efter det så var det signering, och först var det Jessicass tur, och så skulle jag ta kort på dom och Marie ba till mig : så det är du som är fotografen?
jag ba: Haha japp det är det :D
sen så var det min tur:
jag : Hej :)
Marie : Hej :) *hon tar singeln och skriver på den *
Jag : kan vi ta ett kort? :)
Marie : jag självklart :)
*tar kort*
Jag : Du var jätte jätte duktig i idol :)
Marie : Tack, Tack, Tack :D *klappar mig på axeln*
Sen fick jag en kram :)

Haha :)

Här är kortet ;D

image33


Sen efter så åkte jag och Jessica hem till Jessica haha xP
och så gick vi typ och köpte godis , och sen så kollade vi på nån skräckfilm, och
asså ehm.. jag var typ livrädd ;o
asså skräckisar är inte min starka sida måste jag erkänna haha :P

Men Tack för en rolig dag :)

CiaoCiao <3 / Sanna

Kommentarer
Postat av: Anna

söta ni var då :P haha men vad gullig hon verkar :)

2008-01-08 @ 12:05:57
URL: http://annapyttipanna.blogg.se
Postat av: jessi

Det vat jättekul =)
Haha, du var verkligen rädd xD hahahah
Tack själv för en rolig dag :) söta ni vart på kortet :P

2008-01-08 @ 17:57:48
URL: http://doozz.blogg.se
Postat av: Linda

aaw... hon verkar jättetrevlig.
HAHA ujäää vi kan bilda en suga på att titta på skräckisar klubb också hahah kan vi sitta och skrika ikapp hahah ... ^^

2008-01-08 @ 20:31:20
URL: http://laajnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0