8 Januari

Heejsan :)
Idag så åkte jag till stallet, tidigt tidigt, alldeles för tidigt ;o
haha nej men har man ett djur där borta att ta hand om så får man åka så tidigt ^^
Så när jag kom dit så borstade jag Ella lite, och sen gick vi ut ett tag, och idag så var hon snäll
ja det var hon faktiskt, hon gjorde TYP inget haha, jag fick hålla henne riktigt kort och sen så gick hon där brevid mig :P men sen kom det nån stor lasbil och skrämde skiten ur henne :S haha sorry för mitt fina språk ^^ :) men sen så skulle jag rida, och jag fick ta Elina. Och jag var i ridhuset HELT själv, asså åh det var så mysigt liksom inga folk på lektaren och ingen alls, så kunde man bara va där för sig själv och rensa alla tankar, :) Sen så skyndade jag mig hem och sen skulle jag ner på stan och träffa Malle och Linda och sen 2 st till :) men liksom på bussen, shit asså usch jag kände mig värsta äcklad "/ det var en gubbe, ja en GUBBE som försökte flirta med mig :S euuuw :S :P men sen så gick jag till Kalle på spången och på vägen in dit så halkade jag ju såklart :S :P men sen så träffade jag dom :) Och det var jätte mysigt och skojsigt haha :) fast sen så var Linda och en till tvunga att gå till tåget, så Malle och den andra haha gick till bussen tror jag? :P och jag följde med Linda och den andra till stationen och tog bussen därifrån. Och shiet vilket oväder säger jag bara! När jag gick från busse och hem så när jag kom hem så såg jag ut som ett snö monster typ blandat med regn ;o! hahaxP

Men tack för en super duper skoj dag! :)<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackare... vikken snusk göbbe det lät som.
Ja det var jätte myys och träffa dig.
Dock lite kort men det tar vi igen :P HEHE :)
När jag kom hem såg jag ut som en blöt hund så vi kan juh bilda blöta klubben haha xD

2008-01-08 @ 20:29:37
URL: http://laajnda.blogg.se
Postat av: jessi

Haha, du halkar typ jämt? xD hahah

2008-01-11 @ 22:06:15
URL: http://doozz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0