9 Januari

Heej :)
Nu känns det ännu roligare att skriva, med en ny design och allt :D Tack Jennifer, den var super fin :)
Idag så var det första dagen i skolan, och asså usch jag orkar värkligen inte, jag är redan skoltrött,
så hur ska det gå? första dagen och det är en HEEEL termin kvar.. :/  Men en sak var skoj idag :) Jag tog sällskap med Becca till stallet, och asså usch det känns som om det var jätte länge sen vi cyklade tillsammans dit, vi cyklade jämt tillsammans förut :) , Och sen fick jag skritta Selicia det gick super bra :) Så medans jag skrittade runt i ridhuset, så kollade jag när Ida red sötnosen Ella :) och det gick jätte bra för dom!
Och så 20 i 6 så ringer mamma och ba: äru klar snart? jag ba: men asså jag är ute och skrittar fortfarande. Dom skulle komma och hämta mig klockan 6 haha! Så får jag ta in henne och så kommer jag på att jag inte har mockat än så får jag göra det lite fort. Och usch det blev helt slarvigt, det såg typ ut som jag vet inte vad ;o och så när jag skulle hänga upp sadeln så tappar (!) jag den ;o och jag ba SHIIIET tänk om det blir repor :O men det blev inte det som tur var, iallafall inte vad jag såg :) så hängde jag upp den på på sadel kroken, men det såg också helt sjukt ut! så jag har lite dåligt samvete över det (A). Men hoppas att det såg någorlunda bra ut när jag åkte hem iallafall haha :P

image35
Sanna och Selicia posé haha xD


Kraaaaaaam <3/ Sanna

Kommentarer
Postat av: jessi

Vilken söt bild :)
Vad fin din blogg blev :D

2008-01-11 @ 22:08:34
URL: http://doozz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0