-15!



Hallojsan!
Nu har jag inte skrivit på väldigt väldigt länge.
I lördags så kom vi hem från Skåne,
och jag kan inte säga annat än att det har vart helt UNDERBART!
Det var riktigt sorgligt att åka hem.
Och i söndags så åkte jag och Jessica och Malle till E-tuna
och skulle på en Ola konsert!
Och vi fick platser precis längst fram!
Och när vi står där och så kommer Ola och gänget,
och så kommer Alvaro också!
åh jag har inte träffat honom på typ 1 år,
det var riktigt kul,
haha när han såg oss så vinkade han värsta mycket och log och så hih :D
Och konserten va grym som alltid och ja det var helt underbart!
Och när vi skulle va hem, så skulle vi ta tåget som gick 19:52
men tåget blev försenat typ 10 000 gånger så det slutade
med att vi va hemma 23:24 istället för 20:24 -.-
så ja, vi var lite sura haha, fast vi fick tiden att gå fort endå ;D
Och idag så har jag faktiskt blivit ett år äldre,
höh jag är 15 nu hihih :D
Och dagen har varit underbar!
Haha mina kära bröder var här också :D:D
Och hahah helt plötsligt så kommer Urban och Robin och lyfter upp mig,
och bär iväg mig till poolen, och tro det eller ej,
men dom kastade i mig!
Med kläder och allt :O
HHAHAAH! Såg helt sjukt ut :D

Skriver mer sen nån dag :)
Pussochkram / Sanna



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

har en tävling från gratisbio jag hoppas du vill delta i. Hade varit kul

http://enlitentax.blogg.se/2008/july/vinn-300-kr-i-presentkort-fran-gratisbio.html

2008-07-30 @ 22:40:43
Postat av: Jessi

Grattis igen :D:D<33

HAHAH, måste ha sett kul ut när dom slängde dig i poolen xD AHAHAHHA



Vad kul att läsa din blogg igen :) har saknat den, haha :P

2008-07-30 @ 22:41:07
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: anneli

Grattis! ;)

2008-07-30 @ 22:56:42
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0