-Emd i Eskilstuna

Idag så åkte jag Malle och Jessica till Eskilstuna och skulle kolla på Emd :)
Vi kom dit runt halv 4 och gick och ställde oss vid scenen direkt,Och tiden gick faktiskt väldigt fort, för det kändes som om vi strog där i typ 10 minuter bara haha, juste träffade Carro och Angelica där också, det var jätte trevlans :)
Sen kom dom in på scenen :) Och sen efter ett tag så såg Danny mig haha och han kollade på mig och pekade hihi (alltså typ hejade) Sen så innan det så såg Matte mig och kollade på mig och log hihi :D Dom sjöng samma låtar som i Enköping, :) Det var sjukt bra!
Men tyvärr så träffade vi inte dom efter men men, det var lika bra endå ;D
Och sen träffade jag Lindisch där :D:D:D:D:D:D<33 Det var väldans länge sen,
Sen åkte vi hem till Jessica, och vi satt och pratade en massa, det var jätte skönt att bara prata ut om massor :D Och vi garvade som fan också hahaha :D
Tack för en underbar dag!

Kort kommer sen :)
Puss och kram /Sanna

Kommentarer
Postat av: Jessi

Åhh, vad kul det var idag :D<333

Jaa, det var väldans gött att bara prata ut ;)

2008-07-07 @ 01:24:34
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0