-Fagersta idag m.m och Skåne imorron höhö!

Idag så åkte jag till Fagersta och hälsade på Lindisch.
Och sen så kom Anna (py) och Anna (pa)
Det var jätte kul att äntligen få träffa dom!
TackTackTack tjejor för idag! :D<3




Imorgon bär det av till Skåne
i 2 hela jätte långa underbara veckor! :D
Ska bli jätte kul ! :)

Jag måste bara skriva att jag älskar mina brorsor så otroligt mycket!
Ni är dom bästa som finns!

Stackare.. D! Men men som du sa, That´s life!
Du får ju tillbaka det sen!
Jag saknar dig så att det gör ont, det är helt sjukt!
HoppasHoppasHoppasHoppas!


jaja nu kommer jag antagligen inte att skriva på 2 veckor haha, men vi hörs när jag kommer hem :) Ha det så bra! Pussochkram / Sanna


You're perfect
Don't change a thing
You're perfect
You're everything I need
I like the way you're not
Typical usual superficial visual
Just the way you are
You're perfect!

Kommentarer
Postat av: Jessi

Ha så kul i Skåne :D<33

2008-07-11 @ 23:15:31
URL: http://jeessiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0