-It´s summertime babe ;D plus Christiano Ronaldo nojja xD

Heejsan! :)


SOMMARLOV!!!!!! Sååå himla underbart! :D


Jag kan inte riktigt förstå det än haha, det är liksom som att man bara vill springa ut i solen och hoppa runt som en galning, fast det är ju det att ah just nu är det väldigt mörkt ute och sen så har det varit mulet nästan hela dagen hahah! 2 ½ månad ledig från skolan heeeeelt sjukt!


Och sen sen sen sen sen sen sen måste jag bara berätta om en helt sjukt otrolig grejj som hände idag :D!!!! Nu är det såhär va, att jag och Nickan ska till Stockholm den 11 oktober, och när vi är i Stockholm så ska vi till Råsunda, och när vi är på Råsunda så ska vi se VM KVALET!!!!!!! MWUÄÄÄÄÄ Sverige - Portugal! Shiet det är stort alltså!! :D Puss och kram / Sanna






Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag ska oxå se VM-kvalet, fan vad kul det ska bli :D:D::D:D:D

2008-06-12 @ 23:32:29
URL: http://jeessiii.blogg.se/
Postat av: Nicole

SANNNNA!!!!! Jag brukar normalt vis inte kolla på den här bloggen men när jag väl gjorde det såg jag VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDENS FULASTE BILD PÅ MIG!!!! GRRRR!!!!



puss puss älskardig iaf fina kompis :)(L)

2008-06-22 @ 12:50:46
Postat av: Anonym

hahah va söt du är :) / Erik. N

2012-02-29 @ 20:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0